2017-05-22 15:16:00 | Bővebben...
 
 
 
 
2017-05-19 11:33:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2017-04-24 15:11:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2017-03-27 14:37:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2017-03-14 12:15:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Május
 
 
 
H K Sz Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
E-ügyintézés
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 


 
ONLINE ügyfélszolgálat:
 
skype azonosító:
ugyfelszolgalat.kmjv

Státusz:
 
msn azonosító:
ugyfelszolgalat@kecskemet.hu

Státusz:
 
E-ügyintézés
Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata támogatást nyert a GVOP-2004-4.3.1 B jelű célra kiírt pályázaton Elektronikus közigazgatási szolgáltatások megvalósítása Kecskeméten és környékén címmel.

A fejlesztés célja az Európai Unió Common List of Basic Public Services ajánlásával, valamint a Gazdasági Versenyképesség Operatív Programmal és A közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló 2004. évi CXL. törvénnyel összhangban levő hatékony, átlátható, ügyfélközpontú e-ügyintézési rendszer kialakítása, amely - azon ügytípusok esetén, melyekre vonatkozóan azt a jogszabályi környezet is lehetővé teszi - megvalósítja a kétirányú kommunikációt az egyéni ill. üzleti ügyfelek és az Önkormányzat, valamint a Polgármesteri Hivatal között. A szolgáltatások hátterét korszerű, a modern informatikai infrastruktúrára és jól szervezett, ügyfélcentrikus ügymenetre épülő önkormányzati alkalmazások szolgáltatják, melyek elérését az önkormányzat elsődlegesen a biztonságos, kiemelten az ingyenes használatú Ügyfélkapura építő és hatékony ügyintézést lehetővé tevő internetes portálon keresztül biztosítja.

A közel két éves projekt eredményeképpen most már Ön is kényelmesen, számítógépéről intézheti ügyeit. Az elektronikus ügyintézés feltételeit szabályozó tájékoztatók összeállítása és feltöltése megtörtént, hogy éjjel-nappal rendelkezésre álló elektronikus ügyintézési rendszerrel álljunk Kecskemét város polgárai és vállalkozásai rendelkezésére. Elektronikus ügyintézéshez kattintson az "Ügyintézés" menüpontra.

Remélem, nemsokára Önt is ügyfeleink közt üdvözölhetjük!

Szemereyné Pataki Klaudia
polgármester


Tisztelt Felhasználó!
Kérjük, hogy az egyszerűbb és hatékonyabb ügymenet érdekében elektronikusan intézhető nyomtatványainkat ne a magyarorszag.hu portálon keresztül, hanem a Kecskemét Megyei Jogú Város elektronikus ügyintézési rendszerén keresztül juttassák el számunkra.

Az ügyindítás lépései
  1. Töltse le és telepítse az ÁNYK-AbevJava általános nyomtatványkitöltő segédprogramot az APEH honlapjáról!
  2. Töltse le a legfrissebb verziójú nyomtatványt Kecskemét Megyei Jogú Város honlapjáról vagy frissítse nyomtatványát a nyomtatványkitöltő program segítségével!
  3. Töltse ki a nyomtatványt az ÁNYK-AbevJava általános nyomtatványkitöltővel, ellenőrizze és mentse el ("Kapcsolat az Ügyfélkapuval/Nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldésre" menüpont).
  4. Adja be kitöltött, titkosított nyomtatványt (.kr kiterjesztésű file) Kecskemét Megyei Jogú Város elektronikus ügyintézési rendszerében. Az elektronikus ügyintézési rendszerbe ügyfélkapus azonosítójával bejelentkezhet a kecskemet.hu/ekecskemet.hu oldal eÜgyintézés menü elektronikus ügyintézés menüpontjában. A feltöltéskor a rendszer ellenőrzi a feltöltött nyomtatvány verziószámát és a kitöltés helyességét. Figyelem! A rendszer csak aktuális, ellenőrzött és hibátlan nyomtatványt fogad el!
  5. A sikeres beadás után az Ügyek állapota, határozatok letöltése menüpont alatt tekintheti meg az ügyintézés aktuális állását.
Az elektronikus ügyintézési rendszer használatához segítséget talál kecskemet.hu/ekecskemet.hu oldal eÜgyintézés menü Útmutató menüpontjában.

Segítő közreműködésüket ezúton is köszönjük!
 
 
 
PROGRAMOK